Likiliike Väärti Pohjolan Osuuspankki: Poikkeustilanteessakin, tervetuloa paikalliseen!

Koronapandemian vaikutukset asiointiin

Asiakkaidemme ja henkilökuntamme terveys on meille ensisijaisen tärkeää. Siirrämme kaiken mahdollisen asioinnin digitaalisiin kanaviimme op.fi tai OP-mobiili sekä ajanvaraukset puhelin- ja verkkoneuvotteluksi. Asioi pankin sisällä terveenäkin vain välttämättömässä tilanteessa.

  • Pankissa asioivien tulee noudattaa viranomaisten suosituksia. Konttorissa palvellaan ensimmäisen tunnin ajan riskiryhmiin kuuluvia ja sen jälkeen muita asiakkaita. Kaikkina aikoina konttorissamme voi asioida maksimissaan 10 henkilöä kerrallaan. Tartuntatautiepidemian aikana vältämme myös kättelyä.
  • Jos maksat laskujasi konttorissa, on hyvä siirtyä suoramaksuun, jolloin laskuttaja lähettää sinulle tililtäsi eräpäivänä veloitettavan maksun tiedoksi. Autamme mieluusti suoramaksun käyttöönotossa.
  • Nyt on aika tilata itselle pankkikortti!Voit tilata pankkikortin myös puhelinpalvelusta 0100 0500 (mpm/pvm). Opastamme sinua mielellämme kortin käytössä.
  • Maksupalvelukuorissa postimaksu on maksettu. Ne voit jättää postin kuljetettavaksi postin laatikkoon.
  • Käteistä asiakkaamme voivat nostaa esimerkiksi Otto – tai Nosto – automaateilta, K-ryhmän ruokakaupoissa, Tokmanneissa, Neste-palveluasemilta sekä R-kioskeilta. Vahinkotilanteisiin löytyvät ohjeet internetistä osoitteesta vahinkoapu.pohjola.fi.

On tärkeää, että kaikki asiakkaat, jotka pystyvät käyttämään itsepalvelukanavia, eli verkkopankkia, OP – Mobiilia ja pankkikorttia, käyttävät näitä palveluita konttoripalveluiden sijaan.  

Koronaviruksen vaikutuksiin pankki- ja vakuutuspalveluihin löytyvät lisätietoja op.fi etusivulta täältä.

Olemme lappilaisten yritysten ja yrittäjien tukena

Tarjoamme kattavat yrityspalvelut ja loistavaa varainhoitoa saman katon alta. Poikkeustilanteessakin palvelemme asiakasyrityksiämme normaalisti. Voit kontaktoida oman asiakasvastaavasi tai lähettää sähköpostia paikallisille asiantuntijoille osoitteeseen [email protected] Voit myös soittaa valtakunnalliseen OP yritysasiakaspalveluun p. 0100 05151.

OP Ryhmä tarjoaa taloudellista helpotusta asiakkailleen, joiden taloudenhoito on vaikeutunut koronakriisin vuoksi

OP Ryhmä tarjoaa sekä kotitalouksille että pk-yrityksille mahdollisuuden lykätä luottojen maksuja, mikäli koronapandemia on vaikuttanut asiakkaiden luotonhoitokykyyn.

Asiakkaalle tarjotaan mahdollisuus asuntoluottojen lyhennysvapaaseen 12 kuukauden ajaksi. Yritysten osalta maksuaikojen muutokset arvioidaan aina tapauskohtaisesti ja hyödyntäen laajasti Finnveran tarjoamia takauksia. Maksuohjelman muutoksista ei peritä erillistä maksua.

Kannustamme sekä yksityishenkilöitä että pk-yrityksiä olemaan yhteydessä omaan osuuspankkiin mahdollisista rahoitustarpeista ja muutoksista nykyisten luottojen maksuohjelmiin. Suosittelemme ensisijaisesti digitaalisten palvelukanavien käyttöä.

OP:n palvelukanavat

  • Valtakunnallinen OP puhelinpalvelu 0100 0500 (mpm/pvm) ma-pe 8-19
  • Valtakunnallinen OP yritysasiakaspalvelu 0100 05151 (mpm/pvm) ma-pe 8-18
  • Digitaaliset kanavamme käytössäsi vuorokauden ympäri: op.fi  |  OP-mobiili  |  OP-yritysmobiili

Lisätietoja koronan vaikutuksista Pohjolan Osuuspankissa antaa:
toimitusjohtaja Mikko Kokkonen, Pohjolan Osuuspankki puh. 040 761 3112

Pohjolan Osuuspankki on yksi Likiliike Rovaniemen viidestä väärtistä.